الخميس، 10 يونيو 2010

دور جواك





إزيــــــــــــــــــــــــــــــــكم ؟
وحشتوني موووووووووووووووووت

الحمد لله خلصت الأربع امتحانات الصعبين و فاضل اتنين الأسبوع ده ان شاء الله سهلين


مبسوطة خالص و مزاجي رايق الحمد لله


حاسه اتحررت من حاجات كتير

عاملة زي العصفورة كده عايشة براحتي

مش بفكر في حاجة و لا بفكر في حد


احساس ما حسيتوش من زمااااااااااااااااااااان

قررت ان شاء الله الأسبوع ده أول ما أخلص أروح اشتري ستاند للرسم و ألوان و كل الأدوات

و قررت أتصالح مع الجيتار اللي جالي في عيد ميلادي و ابتدي أتعلم عليه بدل ما هو متعلق على الحيطة كأنه برواز


قعدت كده مع نفسي بكتب هواياتي

القديمة و الجديدة

اكتشفت حاجات غريبة قوي


أنا كنت برسم كوميكس !!!!!!!!!!

أنا ؟؟

ده امتى ؟

و إزاي ما كنتش فاكرة ؟؟


ده كمان كنت بترجم قصص المانجا اليابانية

و اللي ما يعرفش يعني ايه مانجا فدي الكوميكس الياباني

بس الإختلاف بينه و بين الأمريكي ان المانجا أبيض و اسود

و بتترسم بأدوات خاصة

و بتتكلم عن أي حاجة مش بس الأبطال و قصص الرعب و الكلام ده

معظم الكرتون الياباني , الإنيمي زي

Maroko

one peace

peach girl

Digimon

Dragon Ball


كل دول كانو مانجا في الأصل و بعدين بقوا حلقات انيمي بعدين فيلم

طبعا أنا ما كنتش بترجم النسخة الياباني , كنت بترجم النسخة الإنجليزي , اللي بني آدم قبلي ترجمها من ياباني لإنجلش


دي كانت بدايتي مع برنامج الفوتوشوب أصلا من 11 سنة !!!!!!!!

نسيت اني كنت مصممة فوتوشوب و انيميشن

نسيت إني كنت برسم

بترجم

بغني


أنا لعبت تلات سنين اسكواش !!! المضرب لسه عندي

ياه كنت بعمل حاجات كتيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

ناوية ان شاء الله الصيف ده أعمل حاجات كتيرة بإذن الله

مش حسيب جزء مني يضيع عشان نسيت و لا الدنيا شغلتني

حتعلم حاجات كتير ان شاء الله

و انتم كمان

افتحوا الدولاب

بصوا في حاجاتكم القديمة , صوركم , ذكرياتكم

أو دوروا على حاجة جديدة تعملوها

بلاش الصيف ده يكون نوم لغاية أربعة و خمسة العصر

و سهر لغاية سبعة الصبح على الفيس بوك


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق