الخميس، 25 فبراير 2010

جواز كوافيرات

من و احنا صغيرين و فكرة ان الولد أمير ,( برينس شارمنج )
بتتزرع في دماغنا , غصبا و اكراها

عمرك شفت فيلم الولد مش بياخد البنت اللي عايزها بطريقة أو بأخرى ؟؟

عمرك شفت الفيلم مش بتتحل فيه المشكلة في آخره و البطل يبوس البطله و يخلفوا صبيان و بنات ؟

عمرك حصل معاك زي الأفلام كده إن المشكلة تتحل بنظرة من عينيك و لا كلمة تقولها و لا الصدفة البحتة ؟؟

طيب سيبكم من الأفلام

تعالى بص حواليك

كام واحد من صحابك عاش قصة حب حقيقية ابتدت حب و انتهت حب أو استمرت حب و كبرت ؟؟

حتقول أعرف فلان و يمكن فلانة ,,, امممممم بعد شوية تفكير حتلاقي 90 % من صحابك سينجلز

كنت النهاردة في الكوافير , عادي يعني بنت زي باقي البنات برضه و لا إيه ؟؟

المهم لقيت الكوافيرة بتاعتي بتقولي : لما تتخطبي إن شاء الله أو تتجوزي إياكي تروحي عند حد غيري

قلتلها : وعد يا ستي بس لما يبقا فيه بصيص أمل حتى ,  أنا غسلت ايدي من الموضوع ده

قالتلي:  ليه بقا إن شاء الله ؟؟

رديت : صالونات و مش بعترف فيه و تعارف و حب و كلام من ده و لا بفهم فيه و لا عمري حفهم

لقيتها بتقولي كل الناس دلوقتي بيتجوزوا صالونات و اللي بيتجوزا عن حب دول قلوا قوي في الزمن الزبالة ده

أنا سكتت

قالتلي آه و حياتك كل شوية زبونة تجيلي تقولي شوفيلي بنت حلال لإبني , شوفيلي بنوتة حلوة لأخويا

اتصدمت , مش للدرجة دي يعني بيدوروا على البنات في الكوافيرات

و كملت كلامها بتقولي و لا يهمك محدش حيجوزك غيري انتي عندك 25 ؟؟

طبعا الكلام ساعتها خد منحنى تاني , يا فضيحتي أنا عندي عشرين سنة بتقولي 25 ؟

و الحمد لله لا ناقصني رجل و لا ايد عشان أدور على عريس في كوافير

قلتلها عندي عشرين و والنبي أنا الحمد لله كده كويسة لما ييجي النصيب محدش حيعرف يرده طلعيني من دماغك

ضحكت و قالت ماشي ماشي لما نشوف و حسيت انها و لا فهمت أي حاجة من كلامي

يعني لما قالوا جواز صالونات كنا بنقول ايه ده !!

دلوقتي جواز كوافيرات , الله بجد , الدنيا باظت

هناك تعليقان (2):

  1. طبعا الكلام ساعتها خد منحنى تاني , يا فضيحتي أنا عندي عشرين سنة بتقولي 25 ؟
    هاهاها..لأ بس ميبانش عليكي أصلا 20 كمان ;)

    ردحذف
  2. ربنا يخليك يا عثمان , ميرسي على المتابعة :)

    ردحذف