الخميس، 25 مارس 2010

أسرار

فيه ناس حياتها مليانة بالأسرار بشكل مش طبيعي

ليهم حدود في خصوصيتهم واضحة ما ينفعش تعديها

من كام يوم شفت واحد كده من الناس اللي اتعرفت عليها جديد

كان مشغل خاصية البصمة على اللاب توب بتاعه

بصراحة استغربت , يعني معتقدش جوا اللاب الملفات الوزارية يعني ؟؟ و لا ايه ؟؟

بالنسبة ليا عمري ما حطيت باسوورد حتى على اللاب توب بتاعي

معنديش مانع إن أي حد يعرف أي حاجة من حياتي

مش شايفة في الموضوع مشكلة من الآخر

عندي واحدة صاحبتي متجوزة من كذا شهر

شفتها بمسك موبايلها لقيت عليه باسوورد فقلتلها يا روقانك حاطة ليه ؟ ايه الشلل ده ؟؟

قالتلي عادي أنا متعودة على كده

قلتلها و جوزك عارف الباسوورد طبعا

قالت لأ طبعا

أنا قلتلها و ساكت ؟ عادي عنده ؟؟

قالت آه احنا موافقين ان كل واحد يكون له الخصوصيات بتاعته

فكرت كده مع نفسي

حسيت إن الموضوع مش خصوصيات , أنا حسيته له علاقه بالثقة أكتر

أنا برمي الموبايل في إيد صحابي عادي , و لا عليه باسوورد و لا بطيخ

بسيب اللاب توب بره في المكتبة معاهم و ادخل عادي

حتى من يومين قلت لواحده صاحبتي تاخد اللاب معاها و هي مسافرة إذا ملحقتش تشتري واحد قبل ما تروح

إذا البني آدم واثق في اللي حواليه حيعيش مرتاح , مبسوط

بس لما كل واحد يحطلي بصمة , و باسوورد و بعد كده حتبقا بصمة العين و الصوت بالمرة

يبقى راحت فين الثقة بين الناس ؟؟ راحت فين الصداقة ؟؟ راح فين الحب ؟؟

لما يبقى اتنين متجوزين عايشين كده يبقا ايه اللي عيالهم حيتربوا عليه ؟ ايه اللي حيكبر في دماغهم ؟؟

طب مش الممنوع مرغوب ؟؟

ليه نسيب اللي قدامنا يفكروا فينا بشكل غلط و لو لثانية ؟؟

قبل ما تمنع حد يدخل حياتك

اسئل نفسك

ايه اللي انت مخبيه ؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق