الأربعاء، 22 ديسمبر 2010

ta3wera

حبيت بس أسجل حقوق براءة إختراع التعوير بالبيتزا 

نقدم لكم أول إنسانة تعورها البيتزا 

أيوة البيتزا عملتي نزيف 

اهيء اهيء اهيء

سخنت البيتزا و قرمشت أطرافها

طرفها بقا ناشف

ماما بتقولي بطلي طفاسة بقا مش كويس على صحتك

و أنا أقولها لأ عادي و يا دوب بدخل البيتزاية في بوئي

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دخل حرف البيتزاية تحت لساني

شايفين الحتة الطرية اللي تحت لسانكم دي الطرية اللي مالهاش لازمة ؟

أيوة بالضبط ورمت و نزفت و اتنيلت :( 

عاااااااااااااااااااا

أروح للدكتور أقوله ايه ؟؟

عورت نفسي بالبيتزا ؟؟

أروح الصيدلية أقول ايه ؟ عايزة بلاستر للجروح تحت اللسان ؟



هناك تعليقان (2):

  1. والله اناو بقرأ تخيلت الموقف فى دماغى حاجه صعبة معلش
    يارب كنت انا ولا كان حاصلك حاجه

    ردحذف
  2. ممكن أعرف حضرتك مين ؟ أنا مش بحب اللف و الدوران ده

    ردحذف